28/12/13

já me acostumei tanto à melancolia
que
a recebo como uma velha
amiga.
C. Bukowski







escrevo partes que nem tenhem tal sentido.



hoje é noite todo o dia.

nom sei. deveria provar o de pensar. dizer as cousas com calma mas realmente nom estivem nunca por perder o tempo. tampouco nom procuro o kardecismo nem chamar os mortos da cabeça, que tenho.

hoje é noite todo o dia.

e olha que isto nom é o trópico, nem groenlandia as tuas costas. e tenho os pés de gelo e sem saliva de explicar-me os meus problemas.

ia ser todo mais simples se pensar um pouco. só. depende. se reler polo caminho.



levo mais vinte vidas neste quarto e o teto era mais alto. confirmo. antes deixava respirar com força. mas igual é cousa minha e ninguém tocou o teto nem as cordas.
colguei-me. um dia.
olha que já tinha idade e roçava-me nos pés com o parquete. nunca fum mui alto. ainda. foi dentro de dez anos.



estava eu?

perguntas-mo? 

Sem comentários:

Enviar um comentário