13/01/14

MD


Será que já nom tem sentido para nós teimar em manter-nos presentes.
Será que como nom tem sentido umha parte de nós,
a mais pequena e ruidosa,
nom deixa de ver-nos.

Em versos. Em sonhos. Em suspiros.

Será que nunca foi,
 e como nom foi nom sabemos o estrepitoso que poderia ter sido.

                       O choque contra o cemento.

[Sabes de que che falo, ou já estás pensando em parvadas?]

Nom sei como és,
de verdade que nom o sei.
E às vezes sinto que me dá igual. A maioria.
Mas outras,
apareces por aí silêncioso
e a minha cabeça pide cemento.

                                 Pide guerra.



I’m keeping it safe, you know? I’m keeping you safe from here. From me.


Às vezes penso em inglês, e os meus pensamentos soam ainda mais estúpidos. 


 [-Take a breath.
  -Take a bread?
 - Take me, asshole.]

1 comentário: