18/11/12


Podo ser o erro da túa vida, se ti me deixas.
Podo ser o maior acontecemento do ano.
Podo ser túa, ou non…    mais ben non.
Deixareiche crer que es meu, se así o desexas.
Bicareite tanto como sexan capaces os meus beizos...      
                                                                                    xa cansos.

Fareiche rir cada dous segundos, como nunha desas pelis tan tontas...
              e que tanto me gustan.
Faremos do meu cuarto a nosa casa. Faremos da nosa casa a nosa vida.

Mais recorda,
                          só tes un tempo,
a data de caducidade está posta.
Lembra que unha vez digas esas sete fatídicas letras,
                       esfumareime.

Consumámonos
                            preferentemente
              antes de que chegue o día
no que esquezas que eu, pra ti, só podo ser
                                                                      o teu maior erro.

3 comentários: