29/11/12


-Non, non es ninguén.


                                             Quen
                                              te
                                              cres,
                                              ti?



PÍSAME.                                                 Non che tenho medo. 


Súbeste a cadeiras pra sentirte grande,
                    con (máis) poder. 

Es a raíña da hipocresía,
                                                 do (non) saber estar.

Es todo o que dis aborrecer...
                                                         prexulgas(me).

Creste mesías do saber
                 mentres
me escupes na cara que                        as verdades absolutas non existen.

Falas coa boca fechada, pra que non che entren moscas.
               Tsssssssssssss. Dime.  Shhhhhhhhhhhhh.
                  Non me vas calar, non nos vas calar.
                   Son a túa mosca detrás da orella.

E ti só es unha formiga máis, unha máis...

                                                        Non tes nin idea do que é a dor.
                                   (A)doe(ces)me   
  
Non, non me volvas mirar así. 

                                              Por que
                                               te
                                               cres
                                               superior?

Sabe máis o demo por vello ca por demo...
                                                                                para ti, ao sәʌәɹ. 

-Non, non es ninguén.
           
               -Next time you point a finger, I’ll point you to the mirror.

4 comentários: