14/12/13

paul nouge




tem o seu aquele caminhar quando ninguém te vê.
memorizar-te os passos. os passeios. percorrer mil vezes o percurso entre os dous pontos. mil e pico. outros... tanto tem. afinal podia ser qualquer a percorrer(-te) e a cruzar-vos e saber só tu. momentos. caminhar de costas.



eu reservo as ganas. juro que podia ir para trás voltar para o primeiro ponto e empalmar-nos. dizer eu quando basta e resolver que nom devia e resistir e saber quanto e todo isso mas reservo as ganas.
repito-mo.
reservo-me.



por vezes deixo parte da casaca aqui prendida. mando-me parar por medo e (re)ordeno(-me) desculpas que repito. sem sentido. repara. por tirares nom se move, dis. sem querer nom se fai nada, penso. a cousa vai bem lenta. como requentando. e as costuras dam de si o que os dedos dumha mao.
é difícil separares sem que doa(m).




pois isto é assim mas sem casaca, suponho. nunca estou quando se passa e interrogo C sabendo que responde quando quero e memorizo. sei teorias. sou estúpido.

Sem comentários:

Enviar um comentário