03/01/13

Hei(vos) contar (mal) unha historia de pantasmas agochadas...[mais non ha ser esta].


Hai tempo conhecín un pozo e fiquei a vivir alí.
                     Era perfecto pra min.
Custábame facerme á idea.
                                            (Non estaba alí por gusto)
Mais como non daba saído
comecei a pensar que se cadra ese era
                                                               o meu fogar.

Agora
conhezo cada pedra fría e preta,
conhezo cada fenda,
cada mala herba que o rodea.
Conhezo tan ben este meu fondo pozo,
que até parece que non hai nada máis ca el.

Cóidoo ben nas noites de xeada.
Adoito coller unha manta,
                              e taparnos aos dous,
pra que non chegue nada de vento de trasosmuros.
                              (Non máis.)

E pra que hei de sair?
Fóra as cousas son difíciles,
                                       e os espellos non me queren.
Nin sequera
ese que tenho dentro,
o que ve os meus engrenaxes.
Sospeito que está a piques de escachar.
                                       7 anos de mala sorte.
                                             Non se notan.

Este pozo meu é tan frío
                             como agarimoso...
                                                       (O único que me quere)

Sabe cando estou mal...
                                                e cando non estou ben.

Sabe de cada pedra fría e preta,          [ao fondo á esquerda, ves?]
de cada fenda,
e de cada mala herba que me rodea.

Por iso me deixa estar aquí.
                                                                           Pra coidarme,
                                                                                           pra que non me rompan máis.

                                                                                Pra non quebrarme, outra vez.

3 comentários:

  1. Impresionante, unha vez máis. Isto dos pozos recórdame a...

    Sento no chan coa alma encollida.
    Aquí non queda nada.
    Días, meses e anos silenciosos
    que só pretenden quitarme a vida,
    moi a modo.
    Materia en desorde,
    o ocaso onde caio eu tamén,
    horas de sesenta minutos de angustia
    (cada unha!).
    Cruel eternidade de estacións
    sen estadías.
    e silencio como resposta
    a tantas preguntas.
    Luz que me introduce
    na máis profunda escuridade.
    O tempo é violento e viscoso
    para quen desespera,
    bipolar.
    Un reloxo que corre e sangue que esvara,
    esperanza colgada da gramalleira,
    explosión e ferver súbito.
    E eu, no epicentro,
    (quen sabe onde?)
    nalgún punto deste universo maligno,
    e sempre, sempre nese punto
    maldicindo a miña existencia sen sentido.


    N.

    ResponderEliminar
  2. :) O teu acaba de deixar o meu ao nivel do subsolo (ainda que como les, xa o estaba antes).
    Beixos ;)

    ResponderEliminar